logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۹۰۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون عمرانی وزیر کشور:

مردم باید از مسئولان صداقت و کار جهادی ببینند/ اعتماد سازی اولویت اصلی مدیران حوزه شهری باشد

مردم-باید-از-مسئولان-صداقت-و-کار-جهادی-ببینند-اعتماد-سازی-اولویت-اصلی-مدیران-حوزه-شهری-باشد

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به اینکه با صداقت و اعتماد توسعه و پیشرفت حاصل می‌شود گفت: مردم باید از مسئولان صداقت و کار جهادی ببینند.

به گزارش موج رسا; مهدی جمالی‌نژاد جلسه نشست تخصصی شهرداران استان و افتتاح سامانه جامع شهری با اشاره به ایجاد اعتماد توسط شهرداران در بین شهروندان اظهار کرد: باید اعتماد بین شهروندان و شهرداریها ایجاد تا با ایجاد اعتماد توسعه و پیشرفت حاصل می‌شود.

وی تاکید بر اهمیت اعتماد سازی در حوزه مدیریت شهری بیان کرد: اگر اعتماد ایجاد شود بخش خصوصی و سرمایه‌گذار پایه کار خواهد بود و واگذاری پروژه‌های شهری به بخش خصوصی انجام می‌شود و مردم برای توسعه شهر پای کار می‌آیند.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه حل بسیاری از مشکلات با اعتماد برطرف می‌شود بیان کرد: اگر اعتماد وجود داشته باشد یقین بدانید ساخت و سازهای غیرمجاز وجود نخواهد داشت و اعتماد باعث می‌شود که شهروندان در توسعه دادن شهر پیشقدم خواهند شد.

وی وجود اعتماد را پایه اصلی در حل مشکلات شهری عنوان کرد و افزود: وجود اعتماد بین شهردارایها و شهروندان بسیاری از مشکلات به خود خود حل می‌شود و مردم در پرداخت عواضات شهری پایه کار می‌شوند.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه اویل انقلاب خیلی از زیرساختهای لازم را نداشتیم در حالی که امروز کشورمان در حوزه‌های مختلف از جمله زیر ساختها بسیار توسعه یافته است افزود: هر چند که در آن زمان مشکلات زیادی بود ولی صمیمت و دوستی وجود داشت و این امر به نظر بنده نقطه عطفی موفقیت ما در جنگ تحمیلی و چه در بعد از آن بود.

وی خاطر نشان کرد: مردم کشورمان با همدلی و همبستگی در برابر همه مشکلات و فراز و نشیب‌ها ایستادند و منجر به توسعه کشورمان شدند.

معاون عمرانی وزیر کشور عنوان کرد: ما در حال حاضر شهید باکریها و شهید کاظمی‌ها و شهید همت‌ها را کم داریم.

وی خاطر نشان کرد: در حال شاید شرایط اقتصادی خوبی نداشته باشیم ولی زیر ساخت‌هایمان خوب است و بسیاری از چیزهایی را داریم که در اوایل انقلاب و قبل از انقلاب نداشتیم.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه اولین چیزی که برای توسعه کمک می‌کند همدلی است عنوان کرد: باید برای توسعه شهرمان ید واحد باشیم تا توسعه در شهر اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه ما در حال حاضر بیش از همه چیز به بحث اعتماد سازی به ویژه در شهرداریها نیاز داریم بیان کرد: قبل از هر چیزی مردم باید صداقت و شفافیت را از مسئولان ببینند.

معاون عمرانی وزیر کشور بیان کرد: همچنین مردم باید از مسئولان صداقت و کار جهادی ببینند و اگر مردم این فعالیتها را ببینند یقین بدانید برای توسعه شهرشان پای کار می‌آیند.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر